03

חומרי הסברה ישראלית וקישורים חיצוניים

Strategies to Combat the Academic Boycott of Israel (Eng)

Strategies to Combat the Academic Boycott of Israel (Heb)

NGO (ארגונים לא ממשלתיים):

Stand With Us - ארגון המיידע את הציבור על ישראל ומאבק בקיצוניות ובאנטישמיות שלעתים מסלפת את הבעיות.

מבט לתקשורת פלסטינית (PMW) - מכון מחקר ישראלי העוסק בחקר החברה הפלסטינית. המכון עוקב, מתעד ומנתח מזוויות רבות את הרשות הפלסטינית (רש"פ) על-ידי סקירה ומעקב אחר כלי התקשורת וספרי הלימוד שלה.

ממרי (MEMRI) - המכון פועל במטרה ללמוד מקרוב על המתרחש בעולם הערבי ולהציג לציבור, בארץ ובעולם, אינפורמציה עדכנית ומקיפה ממקורות ראשוניים על הנעשה בו.  חוקרי המכון עוקבים באופן שוטף אחר התקשורת הערבית והפרסית, בנושאים פוליטיים, אידאולוגיים, חברתיים, דתיים וכלכליים.

Israel at Heart- מקדמת הבנה טובה יותר על ישראל ותושביה.

הליגה נגד שמצה (ADL( - הוא ארגון מיסודו של בני ברית בארצות הברית ומטרתו המוצהרת היא "להפסיק, על ידי עתירות לחשיבה ומצפון, ובמידה ויש צורך, על ידי עתירות לחוק, את ההשמצה נגד העם היהודי.

The David Project - ארגון המנסה לעצב את דעת הקהל בקמפוסים על ישראל דרך חינוך, הכשרה והעצמת מנהיגי סטודנטים להיות תומכים מתחשבים, אסטרטגיים ומשכנעים.

ICC - קואליצית ישראל בקמפוס, פועלת כדי להעצים את רשת התומכים של ישראל, לשלב מנהיגים במכללות ובאוניברסיטות ברחבי ארה"ב סביב נושאים הקשורים לישראל וליצור שינוי חיובי בקמפוס לישראל.

CAMERA - הוועדה לדיוק בדיווחים על מזרח התיכון באמריקה, הוא ארגון תקשורת לניטור ומחקר המוקדשים לקידום כיסוי מדויק ומאוזן של ישראל ובמזרח התיכון.

קישורים למשרדי ממשלה:

משרד ההסברה והתפוצות

משרד החוץ

בלוג צה"ל

משרד התיירות

לשכת העיתונות הממשלתית